Tracks de les rutes

dimecres, 11 de juliol del 2012

Integral de Laguar

Aquest recorregut es pot fer de diferents maneres pero jo vaig optar per fer primer el barranc de l'infern , després anar cap al collado i des d'allí agafar la cresta del cavall verd , per despres baixar altra vegada cap al campell , el total del recorregut son uns 20 km i uns 1200 metres de desnivell positiu acumulat. No portava la càmarea de fotos pero vaig fer alguna fotet des de la cresta amb el mòbil. Vinga ací vos deixe les fotos , salut amics!!







2 comentaris:

garrotipadur ha dit...

eixa és molt bona ruta i tens de tot,escalons,pujades,baixades i cresteo light però cresto d'una gran serra com és el cavall verd.
La vaig fer farà un any més o menys.

Ala,no pares maquinón

Talo ha dit...

Si , esta be , pero ara al estiu hi ha que fer-la molt mati sino el sol et pot jugar una mala passada , jo vaig aplegar prou justet a les 11:30 , a la meva sorpresa de que uns començaven a fer a saber quina ruta a eixa hora en el solano que queia...