Tracks de les rutes

dimarts, 3 de juliol del 2012

cim de la safor

Avuí em anat el meu nebot Jordi , Llorenç i jo a pujar al cim de la safor (1013msnm).
Em deixat el cotxe en la cantera que h iha un poc mes amunt de la font de reprimala en Vilallonga. Aci esta el circ





Després em trencat a mà dreta cap a la via verda , hi ha que atravessar 3 tunels , i despres girar cap a l'esquerra per un barranquet seguint i escoltant el soroll de l'aigua que tenim del riu serpis a mà dreta.



Pujant per el barranquet abans mencionat cap a la pista que du al encreuament que puja al cim 



El benicadell asoma al fons





ja una vegada em girat a l'esquerra en una senda que puja des de la pista fins al cim apleguem al cap d'una estona per dins d'un bosc de carrasques a la finestra



Impresionant bosc de carrasques 



Poc després , i cada vegada mes inclinat... :) , apleguem a un altiplà on està la nevera del circ de la safor



Ara queda pujar una llometa fins al cim on ens fem un bon esmorzaret . Que no falte la meva panxa cervessera :)




Després de les fotos de rigor , firmar en la bústia , esmorzar etc , anem cap avall direcció l'orxa fins aplegar a una pista que després enpalma amb un camí d'asfalt que es fa llarguet...

A la fí vora uns 20 km i un desnivell positiu de uns 1000 metres

Bon dia , bon paisatge i millor companyia... fins l'altra amics!