Tracks de les rutes

dissabte, 17 de març del 2012

Puig divi , 1120msnm

Son les 7 del mati i comence a caminar des del parking del antic refugi del barranc del arc , ahi esta el imponent objectiu :

abans de la pujadeta cap al pas del comptador hi ha que desviar-se s l'esquerra , per aci


Aplegue al port del arc , hi ha que deixar-lo a banda i seguir per la senda que anem


poc despres aplegue al coll de tagarina i enllace amb la prv-10 , direccio sella


Bèrnia des de tagarina



Quan apleguem a esta pista em de entrar , esta l'esquerra de la pista principal


poc despres aplegue al mas de patarana


Aci em de anar cap a la dreta seguint uan senda amb unes fites que ens duen al cim , hi ha que anar al loro que hi ha una paret al final de 300 metres de caiguda... , fotos des del cim ... :)

cresta del carrascar i Bèrnia al fons

Impresionant cara nord del puig campana!


Cresta dels castellets de Sella


Jo gaudint del cim aconseguit


Despres he intentat baixar per el barranc que esta alli mateix i que dona directament al refugi , pero es molt complicat , amb destrepades molt perilloses i un laberint de espolonets amb caigudes de entre 5 i 20 metres , m'ha costat tornar a pujar , i despres he baixat per un lloc gens aconsejable tampoc . La millor opcio es tornar per on he vingut o baixar per la psita al poble de sella i despres des del poble anar al refugi. Es molt mes llarg , pero ja ben be s'ho val , perque la experiencia ha sigut molt negativa baixant , m'he estacat en bon berengenal , inclus tirant d'ofici me les he vistes molt negres :) , en fi , anar fora de senda es molt perillos , sobre tot en esta serra.
Fins l'altra!