Tracks de les rutes

dissabte, 15 de gener del 2011

integral de toix

Avui hem estat en el morro de toix per fer la via " integral de toix" , escalada classica , de 200 m , 5 llargs (IV , V , IV , IV , III+ ). En una cordada anavem Brauliet i jo , en l'altra Joan Vicent i Lluis.
Les foticos que te icos :) :

Estudiant la via i preparant el material :


Joan comença a pujar el primer llarg :


Aplega el moment de la veritat , vaig a fer de primer un llarg de classica ( IV ) .. ai mare jeje , completament desequipada . Pero estic prou be i ho trac amb relativa suficiencia ... . Aço de la classica camvia molt , sobretot si vas de primer :) , aci jo que no les tenia totes amb els empotradors :)



Bones vistes en la r3 , un lloc casi pla , molt ample on decidim esmorzar mirant cap a les agulles del mascarat i bernia.




Luis en la R3


Brauliet començant el 4rt llarg , dale a los cacharricos! jeje



ara , que pa cacharricos... aci estava el home dels cacharros , Joan

L'ultim llarg el comence jo , un III+ clar , al meu nivell :) , aquest ja es el llarg cimer , i quan aplegue dalt cantant per el cami la canço anti-vertigo ( sin patiooooooooo sin patiooooooo )...
Quina alegria!!! quina sensacio!!! ... aci ve tambe brauliet content per la aplegada al cim !! :)


Lluis assegurant en la ultima reunio


Ara queda crestejar un poc fins a la zona de rappel i baixar per alli . Aci tenim a Vicent amb el rappel.


Aci el croquis de la via , treta de la web de Josemi , La montaña es mi reino


I be , aço es tot per avui amics ! que ja es ja.. . Molt bona escalada i com sempre , millor companyia :)

Fins l'altra!