Tracks de les rutes

dissabte, 6 de novembre del 2010

Serra del Ferrer

Feia temps que no feia una ruta d'aquest tipus , i ja tenia ganes , perque ultimament tot era repetir rutes o ferles seguint a gent o cartells . La de avui , ha sigut del tipus aventurer , exploratiu , que tant important es per al montantyisme , ja que sense l'esperit d'aventura , el montanyisme es queda en atletisme.
Aci estavem la montanya i jo , mano a mono ;)
He aparcat el cotxe qal masserof ( Xalo ) i obviament , m'he perdut , 1 hora per dins de punxes tenen la culpa jeje

prova 1 :



A la fi je trobar la senda i ale , cap a munt cap al cim ... o a on em porte eixa senda jeje


Pero bueno. algun cim te que caure no?

Al final em decidisc per eixos 2


I be , al cim ... a esmorzar!!!



Si , papes i olives , i no m'enrecordat de la cervessa!!! xe quin fallo...

Per a la galeria , les millor montanyes d'alacant , puig , aixorta , serrella and company




Aci vos deixe el track de la ruta



Desnivell : aixina aixina
Temps : Un Rato

Fins l'altra amics!