Tracks de les rutes

divendres, 16 de març del 2012

Circular area del castellet , castell de castells

Avui em estat per la zona del castellet de castell de castells Jordi , Mari , Llorenç i jo.
Uns fujint de les falles , i jo ensenyant-los zones tranquiles amb meravelloses vistes.
Hem fet la ruteta circular del area del castellet , pujant al castell i pegant un mosset alli , molt bon dia i millor companyia , com semrpre :) , vos deixe aci algunes fotos del dia d'avui.









Despres de la caminata , em passat per la carnisseria de castells i ens em endut algo per sopar cadascu , mehehehe , tot te que ser patir? ;) , hi ha que fer rutes gastronomiques tambe :)

Este es el meu sopar


I be , ja que estavem ens em parat al pa i vidre a Benigembla i ens em fet un tanque de birra i unes picaetes , i com no , despres un bon arroç a banda que ens ha preparat ma mare .
Alguien da mas?