Tracks de les rutes

dilluns, 30 de gener del 2012

Intent pica d'estats , any 2009

Ara fa casi 3 anys , varem anar al poble de Àreu a pasar uns dies amb la family , i jo , entre cella i cella tenia la pica d'estats , aixi que vaig intentar fer l'ascenció en solitari.

Una hora en cotxe per uns pista feta pols , en primera tot el rato , s'aplega a una zona de aparcamet i ja des de alli passant per el refugi direccio la pica , al cap de una hora s'aplega al estany de sotllo o estats , ara no recorde quin era quin :) , la pica al fons



Ja es divisa el port de sotllo , aci em comenta la unica persona que em trobe per el cami que ho tindre mal sense crampons... be , fins on aplegue ... :)


Per aci , amb la neu molt dura ha estat complicadet pujar


Pero val la pena per aquest paisatge


ara , al cap de unes 3 hores , queda este empinat pedregal fins al port de sotllo , vara a les cames!


En el port de sotllo a casi 3000 metres d'altura i a una hora del cim mes o menys hi han dos opcions , una cresta prou exposada que en aquell entonces no estaba capacitat per fer


O per la normal de la cara nord amb la neu com una pista de patinatge de gel...


Aixi doncs al cap de 5 hores , ja he aplegat al meu cim , port de sotllo :)


Decidisc tornar cap avall i disfrutar de la experiencia , aixo si , algun dia tornare :)
Algunes fotos de la tornada amb les cames que em feien gantxo , un total de casi 10 hores amb un desnivell prou important





Fins prompte pica :)