Tracks de les rutes

dilluns, 2 de maig del 2011

Cresta est Segària

Després de fer aquesta ascenció hi ha que parlar-li de vosté a Segària jeje , una crestejada que realment has de currartela , no se si seran 2 kilometres de llarg o per ahi... pero varem estar casi 9 hores! , si , ens varem perdre i varem tardar 3 hores mes , pero el temps seran unes 5 o 6 hores fijo.
anem a posar les fotos i contar un poc la cosa.
El començament costa de trobar , hi ha que pujar des del cementeri del verger arribant al tuner de la autopista que ix una senda , despres abans de aplegar a la cova fosca et desvies a la dreta i vas trepant per unes pedres fins que es troba en la base de la cresta una travesia algo esposada.

Despres hi havia una pujada mes facil que no varem vore , i aleshores Javi va obrir , si , obrir una via jeje , eixa supose que pocs o ningu haura pujat per ahi , aixi que jo crec que ja pot anar posant-li nom a la via que va obrir jeje.

algo de pati...

apleguem a la cresta...

Cresteando...

Un pco mes avant la cosa es posa ja forta , primer un rappel que et lleva el xinglot , 30 metres completament verticals , sense poder vore baix , ens va donar confiança el que hi haguera una cadena nova per al rappel , lo unic artificial de la crestejada , tan sols uns corda fixa un poc mes avant.

Aci pujem i despres es quan ens perdem , hi ha que anar just per on es veu una corda fixa , la segona vieta del dia , jo ho veig impossible per a mi , pero Javi la escala amb una tranquilitat increible , i mes fent els seus primers passos en classica .
Gracies a esta escalada varem poder fer el cim , sino jo haguera abandonat en eixe moment.

ara queda trepar fins dalt de la roca aquesta on estem , i ja es divisa la creueta , el cim .
Sols queda una crestejadeta final , un tramet un poc aeri , i ... xics , una cosa es pujar camianant i i l'altra es aixi , he pujat unes 10 vegades a la creueta , aquesta vegada em senc molt diferent , molt mes feliç , ha sigut una dura batalla plena d'aventures.

Aci estem , el maquina , Javi , el cap de cordada i escalador jefe ;) i jo , al qui encara li falta molt per aprende :P.